Om Blogsbjerg

Kvalitetslinkbuilding og værdi til folket

Mit navn er Nete Kaasen og jeg er træt af dårligt indhold på nettet.

I alt hvad vi gør fortæller vi en historie, og hver gang vi poster en splogtekst, en utroværdig forherligelse af et produkt eller går på kompromis med etik og jura for at sælge et produkt eller skabe bedre tal vi kan vise kunden, så tegner vi en pil, der peger tilbage på os selv eller vores kunde. Er det god markedsføring? Ikke hvis du spørger mig.

 

Vil du være med?

Dette er reglerne:

  • Hav respekt for læserne. Giv dem lyst til at læse det du skriver. 
    Jo længere tid de bliver på din artikel, jo større værdi. Og jo mere lækker din artikel er, jo mere umage gør jeg mig med at belønne dig med ekstra synlighed. Fx. annoncering eller fremhævning på MorsVeninde eller en af de andre blogs. 
  • Overhold markedsføringsloven.
    – ALLE indlæg skal angives som markedsføring
    – Overhold god markedsføringsskik
    – Skriv ikke noget der ikke er sandt
    Det er DIT ansvar, at dit indlæg overholder markedsføringsloven. Det er også dit ansvar at kende loven. 
  • Hav respekt for fællesskabet!
    Når du har købt redaktør-adgang til Blogsbjerg er du medskaber af netværket. Jo mere værdi du lægger i dit indhold, jo mere løfter du både dit og de andre redaktøres indhold. 
  • Overhold reglerne
    Alt indhold bliver gennemgået jævnligt. Er der indhold der overtræder regler eller god etik, bliver redaktøren kontaktet. 
Nete Kaasen

Lidt om min forretning

Kernen i min forretning er Storytelling. At formidle budskaber, flytte forståelse og skabe identifikation. 

Det har jeg arbejdet med i 20 år. Først som en måde at skabe læring i mine ti år som folkeskolelærer, og siden som en teknik til at styrke organisk rækkevidde på sociale medier og til at påvirke (klik)adfærd i markedsføring sådan mere generelt. Vi taler så meget om ROI, ROAS og data i alle afskygning. Markedsføring skal for alt i verden være målbart.  

Det er jeg på ingen måder uenig i. Jeg ved bare, at hvis markedsføringen først og fremmest er MÆRKBAR, så bliver tallene lidt sjovere at måle på. 

Storytelling er mere end markedsføring

Flere og flere virksomheder ønsker at anvende storytelling i deres markedsføring, fordi de har hørt at det virker. Funny thing is… Det er ingen sag at fortælle at man er en fantastisk virksomhed. Det kan alle stort set gøre. Men hvis virksomhedens medarbejdere mistrives, griner af ledelsen eller håner fortællingen… Så er markedsføringskronerne spildt, og virksomheden kommer til at fremstå utroværdigt. 

Det har mange heldigvis fanget. De ved, at den bedste (og billigste) markedsføring de kan få, er den der opstår, når medarbejdere i trivsel har overskud til at gøre en forskel for kunderne, der herefter går ud og anbefaler virksomheden til andre. 

Det betyder – sådan helt lavpraktisk – at en større og større del af mine opgaver handler om strategi, sparring og udvikling. 

Derfor har jeg skabt et netværk af konsulenter og iværksættere, som jeg kan sende opgaver videre til og – sidst men ikke mindst – har jeg skabt Blogsbjerg, med et ønske om at bygge et netværk af VÆRDIFULDE blogs, der kan generere trafik og ikke bare lidt halvtyndt “linkjuice”.

Min forretning hviler på tre piller, hvor fundamentet er værdi.

v

Nete Kaasen Storytelling

Troværdige fortællinger der flytter forståelse og skaber den identifikation er skal til, for at bygge en loyal kundeskare 

Start Up Marketing

En markedsføringsplatform for  marketingnørder, som gennem værdifulde artikler kan hjælpe iværksættere med markedsføring. 

Blogsbjerg

Linkbuilding og markedsføring ud fra den holdning, at kvalitet øger trafik. Trafik øger værdi. Værdi øger resultaterne.